2013. szeptember 28., szombat

5. fejezet. Az új ház. 

Berohantam az ajtón. Az állam a földet verdeste. Mese szép volt a ház. Mindenki gyorsan elrohant felfedezni a házat. 2 nappalink, 15 hálószobánk, mindenkinek külön majd későbbre közös szobája van, 3 fürdőszoba, medence. Művész szoba, és a képességek gyakorlására 5 edzőszoba az alaksorban. Tehát 3 szintes házunk volt.

A napalik:


Fürdők: 


Én Szobám:


 Sahra szobája:


Agnes szobája:


Bo szobája:




Lily szobája:



Zayn szobája:


Harry szobája:


Louis szobája:


Liam szobája:


Niall szobája:


Konyha:


Közös szobáik is voltak a saját szobáinkon kívül:

Én és Zayn :


Sahra és Harry:


Agnes és Louis:



Bo és Liam:


Lily és Niall:



Művész szoba Zaynnek:


Nagyon örült mindenki a saját szobának és az ÓRIÁSI háznak. el lehet tévedni a házban. De az ajtókon rajta vannak a neveik így könnyebb megtalálni a másikat. Az emeleten voltak a szobáink. A fürdők és a konyha meg a nappalik a földszinten. A művész szoba meg az alaksorban ahol az edzőszobák is voltak. Közösen megkajáltunk. Utána mindenki meg elment a szobájába. Kipakoltam majd elmentem lefürödni. Pizsit húztam. Elköszöntem mindenkitől és elmentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése