2013. szeptember 22., vasárnap

2. Fejezet. Nem tehetek róla...

*Zayn szemszöge:*

Már 2 hete figyelem. Szegény lány már kész idegroncs miattam. Nem tehetek róla. Pont 2 hete a Nando's -ban találkoztunk. Vagyis nem találkoztunk csak láttuk őket. Elmentek mellettünk jól kiröhögtek minket az álruha miatt. De hiszen nem tehetünk róla a híresség ezzel jár. Nappal a fiúkkal zenélünk, énekelünk, koncertezünk, dalokat írunk az új albumra. De éjjel szó szerint szárnyra kelünk. Vadászunk. Kell nekünk az élelem. Vér. Szerencsére London elég nagy, így nem tűnnek fel az áldozatok. Persze kórházból lopjuk a vértasakokat. De néha embert is ölünk. Bizony a Vámpírság ezzel jár. De nem csak Vámpírok vagyunk. Angyalok is . A történet röviden annyi, hogy volt az Angyalok és a Vámpírok háborúja volt. Persze mi Angyalok nyertük meg. A Vámpírok úgy bosszulták meg, hogy akit értek megharaptak és átváltoztatták. Szerencsétlenségünkre minket is elkaptak. Átkozom azt a napot. Mindenki azt hiszi elkényeztettet 20 éves Brit popsztárok vagyunk. Az az igazság, hogy 100 évvel idősebbek vagyunk. Tehát én 120 éves vagyok, Louis 121, Liam 119, Niall 119, Harry 119. Szép életévek. A gondolat menetemből Louis zökkentett ki:

- Na Zayn mehetünk? A  csajok elindultak a suliba. - Louis.

- Persze. Menjünk. Bár Lory már kész idegroncs állandóan követem, figyelem mikor van időm.- én.

-Héj haver nyugi. Szerinted Sahra vagy épp Bo nem idegroncs?? - Harry.

- Jól van na. Induljunk nehogy még a végén ne vigyázzon rájuk senki. -én. - Niall hol a fenében vagy??

- A konyhában. Eszek ha nem tudnád. -Niall

- Haver már legalább 100 éve Vámpír vagy mégis eszel emberkaját?? - Liam

- Fejlődő szervezet vagyok 100 éve. Kikérem magamnak!! - Niall

- Szép életkor de az enyém akkor is több majdnem 2 évvel, BLEE! - Louis

- Ha kibeszélgettétek magatokat akkor indulnánk végre??? - én.

- Mehetünk. De nem én kezdtem a kötekedést!! - Niall

- Niall ne viselkedj gyerekesen !! Tök mindegy ki kezdte!! Csak induljunk már!! - Liam

- Óóó!! Valakinek hiányzik Bo!! - Louis 

- Louis ne kezd már te is!! Történetesen hallottam mit álmodtál az éljel. " Ó Agnes ne hagyd abba. Ó...ó...ó...!!! - Liam

- Héj fogd be!! Abbahagyom a szívatásod ha befogod!! - Louis

Szegény Louisnak égett a feje. De jót röhögtünk. Végre elindultunk. Odaértünk, majd szétoszlottunk és mentünk az megfigyelőhelyeinkre. Fel repültem a tornaterem tetejére. Szegény Lory most is körülnézett. Megint nem talált meg minket. Szegény lányok. De ennek nemsokára vége. A szüleik hagytak nekik levelet amiből kiderül mik is ők valójában. És akkor jövünk mi a fiúkkal. Segítünk nekik megtanulni repülni. No meg a képességeiket is meg kell tanulniuk használni. Kíváncsi vagyok mi lesz az ereje. A gondolatmenetemet az utolsó óra csengője szakította meg. Megláttam őket, beszélgettek majd Agnes, Bo és Lily elfutottak a Buszra. Lory beszállt Sahra kocsijába. Ekkor én és Harry követtük őket. Imádok repülni ez a jó az Angyalságban. Én elszakadtam Harrytől mikor Lory kiszállt Sahra kocsijából. Bement a házba, onnan a szobájába és a kezében A levél volt. Kíváncsi vagyok, hogy fogja fogadni...


3 megjegyzés: