2013. szeptember 22., vasárnap



Sziasztok!! 
Meghoztam az első fejezetet. Remélem tetszik!! Jó olvasást!!



1. Fejezet. Figyelnek…




Figyelnek. Hetek óta úgy érzem, hogy figyelnek. A suliba menet, majd hazafelé, de még órák alatt is. Kezdek bedilizni. Nem elég, hogy klausztrofóbiás vagyok és néha rám jön az asztmás roham is. Jaj de figyelmetlen vagyok. A nevem Lory Perroni.



Különc ötösnek hívnak mindek. Jobban kifejtem kiket is takar ez a KÜLÖNC ÖTÖS szó: engem és a barátnőimet akik:

Lily Woods


                                                                             Sahra Ambruds
                 


          




                                                                                        Bo Holden
                                                                                                                                                 




                                                                                Agnes White

                                                        







Ja és fontos tudnivaló még rólunk: DIRECTIONEREK vagyunk.
Épp a suliba tartok One Directiont hallgatva mikor rám ugrik valami állat!!! Azaz Lily.
- Basszus a frászt hoztad rám!!-Én
- Héj héj, nyugi van. Nem kell mindjárt verekedni!!-Lily
- Oké oké. Amúgy miért nem voltál tegnap fészen???-Én
- Volt egy kis dolgom.-Lily
- Gondolom megint nem tudhatom meg, hogy mit csináltál?!-Én
- Nyugi!! Meglepi lesz!!-Lily
- Nálad sose lehet tudni!! Amúgy is utálom a meglepetéseket!!-Én
- De ennek örülni fogysz azt garantálom!!-Lily
- Aha és a csajok tudják??-Én
- Naná!!-Lily
- Meg őrjít ez a tudatlanság!!-én
Eközben odaértünk a sulihoz.
- Ááááááá láttad amit küldtem???- Rohamozott le Agnes a különc 5 másik tagja.
- Persze csak nem értem miért hagytad abba. Ez a Blogod teljesen jó volt!-én
- Te nagyon is jól tudod hogy miért nem folytattam!-Agnes
- Az a fiú egy tahó, beképzelt, egoista seggfej volt. Te is jól tudod.-én
Eközben becsöngettek. Kijött a felügyelőtanár és eképp rikoltott:
- Miss. Perroni –nak és a különc 5 többi tagjának is szól a becsengetés!!- mondta a Banya.
- Na már csak ez a Sakál hiányzott a mai napról!!- suttogta Bo.
- Ez új becenév vagy mi?? Gondolom Dan találta ki.-Én
- Ki más találta volna ki??- Mondta flegmán Sahra. Apropó ma rossz lábbal kelt az bizti ilyenkor jobb nem piszkálni.
Az órák unalmasan teltek. Megint úgy éreztem hogy figyelnek. Komolyan paranoiás lettem ezalatt a 2 hét alatt. De vége az utolsó óráinknak mehetünk haza. Végre jól jön a Tavaszi szünet. A gondolataimból Lily kérdése Sahra felé zökkentett ki.
- Sahra ma egész nap olyan szótlan vagy. Mi a baj??- Lily
- A pasim egy hülye bunkó, vagyis már csak a volt pasim.- Sahra
- Juhhhúúúúúúúú!!!! Ez az nyertem!! NYERTEM ÉN NYERTEM. IDE A PÉNZT TUBICÁIM!!! – Ordítozott Lily
- Öhöm beavatnátok engem is??- Kérdezte kíváncsian Sahra.
- Fogadtunk, hogy miért vagy rossz kedvű és Lily a kapcsolatod tönkremenése mellet döntött.- Avattam be.
- Tessék itt a pénzed! –Agnes
- De aztán jóra költsd. -Én.
- Héj elmegy a buszotok!! Siessetek!! –Sahra
- Na akkor mi léptünk!! Puszy csajok!!-Bo
- Szisztok!!- én.- Na de akkor engem hazaviszel??- kérdeztem Sahrat.
-Persze! Gyere!- Sahra.
Beültünk a kocsiba. Kérdezgettem a pasiáról, hogy mi történt. Megcsalta. Jellemző.
- Köszi a fuvart! Vigyázz magadra!!- én.
- Szívesen, te is !! – Sahra.
Beléptem a házba. Egy levél várt a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése