2014. március 9., vasárnap

15. fejezet. 

Halihó! tudom nem hoztam részt de nem volt időm! :) 
2 hetente biztos hozom a részeket, vagy ha van időm akkor jövő hétre is tudom hozni, DE ez nem biztos!   Jó olvasást!! 
U.I.: Nézzetek be a másik blogomba:

*Zayn szemszöge:*


Egész éjjel néztem - mert ugyan a vámpírok nem alszanak - a karomban szuszogó isteni csodát, azaz Lory-t. Imádom ezt a lányt. Teljesen megőrjít. Kellemes vattacukor illata teljesen elbódít. A szép dús barna fürtjei kócosan lógnak az arcába, amiket egy mozdulattal kisöpörtem puha arcából. Néztem még egy ideig. Arra lettem figyelmes, hogy a nyakát bámulom. Nem ettem már 2 napja. Gyorsan kipattantam az ágyból és lementem a pincébe, ott tartjuk a vértasakokat ha nem akarunk vadászni menni. 10 zacskóval ittam meg, de még mindig kapar a torkom. Valahogy az ő vére vonz. Nem akarom elszúrni azzal, hogy az ő vérére szomjazom. Az a baj, hogy már ittam a véréből és tutira bekövetkezett a vonzás. Csak az ő vére fog táplálni és együtt kell vele lennem örökre. Vagyis remélem ez miatt nem fog kiakadni és elmenni. Bezártam magam után a pince ajtaját és elindulta fel a szobánkba. Remélem már ébren van. Beléptem a szobába és megkönnyebbülten láttam, hogy ébren van. Háttal ült nekem és az ablakon bámult kifelé miközben Hope-ot simogatta az ölében. (Hope a kutya. a szerk.)
- Nem voltál mellettem mikor felébredtem! -jelenti ki szomorúan. Óvatosan mögé csúsztam és átöleltem a derekát.
- Nyomos indokom volt rá! Szeretnék valamit mondani! - közöltem kissé ideges hangon vele.
- Zayn, mi a baj? - kérdezte aggodalmas hangon, és felém sandított. Kifújtam a levegőt és belekezdtem.
- Emlékszel mikor megharaptalak?? - ő csak egy aprót bólint. - Akkor elindítottam valamit ami életem végéig kísérni fog.
- Mi az Zayn?? - kérdezte kicsit idegesen és fészkelődött a karjaim között.
- Kérlek ne ijedj meg és kérlek ne hagy itt! Ígérd meg kérlek!!
- Ígérem!
- Mostantól a te véreden kell, hogy éljek! Ha nem iszok a véredből 1 hétig akkor meghalok. És most kell, hogy igyak belőled és akkor nem esik senkinek se baja. 2 naponta kell, hogy táplálkozzak belőled. A véred sose fog elfogyni nem fogsz belehalni a harapásaimba. - csak nagyot nyelt és remegni kezdett. - Ne félj! Nem fog fájni annyira. Ez elején rossz lesz de már egy hónap után nem fog fájni. Kérlek had ízleljelek meg! Hallom ahogy a mézédes vér csörgedezik az ereidben.
Mondtam neki, mire ő úgy hajtott a fejét, hogy hozzáférhessek! Éreztem, ahogyan megnőnek a szemfogaim, óvatosan a puha bőrébe haraptam. Fájdalmasan feljajdult, mire én simogatni kezdtem az arcát az egyik kezemmel a másikkal közelebb vontam magamhoz. A vére egyszerűen mennyei. 10 perc után elemeltem a fejemet és lenyaltam a maradék vért a nyakáról. A seb fokozatosan forrt be. Tudom undorító dolog de a vámpírnyál begyógyítja a sebeket. Az apró teste esetlenül esett az én testemre. Hangosan szuszogott és próbálta a légzését helyrerakni.
- Ne haragudj rám! Sajnálom ha fáj! - néztem rá bűnbánó képpel s ő felnézett rám a bágyadt szemeivel.
- Nem haragszom, és igen nagyon fájt de érted bármit megtennék! - közölte velem majd megfordult az ölembe és lecsapott az ajkaimra. Imádom a száját. Percekig faltuk egymást majd lihegve váltunk el.
- Ez elmaradt reggel! - mosolygott rám és felpattant az ölemből és a fürdőbe ment. Én csak elnevettem magam és felöltöztem.


*Lory szemszöge:*


Kicsit kiakadtam, amit Zayn mondott. Iszonyúan fájt mikor megharapott, de ha ez kell, hogy vele maradhassak akkor még ezt is elviselem. Gyorsan ledobáltam magamról az alvós cuccaimat és beálltam a jó meleg zuhany alá. Miután kellőképpen kiáztam elzártam a csapot és magamra csavartam a törölközőt. Megtörölköztem és rájöttem, hogy nem hoztam be magammal ruhát. Visszacsavartam magamra a törcsit és kiléptem a fürdőből. Zany szemei végigpásztáztak és követték minden mozdulatomat. A szekrényhez mentem és kiválasztottam a mai szerkómat. Besétáltam a fürdőbe és magamra kaptam őket.

Visszamentem Zayn-hez és együtt lementünk reggelizni. Vagyis én reggeliztem ő meg csak nézett és nevettetett. A nagy hangzavar közepette Niall és Lily lépett be a konyhába kézen fogva. Mikor megláttak minket elengedték egymás kezét. Én csak vetettem Lily-re egy " mindent elmesélsz" mosolyt és folytattam a reggelim elpusztítását. 
- Jó reggelt! - köszöntek nekünk egyszerre mire elnevették magukat. Lassan leszállingóztak a többiek is. Harry  rögtön fájdalomcsillapítóért nyöszörgött amit Sahra dobott oda neki. 
- Így jár aki sokat piál! - nevette ki Bo, mire Harry csak morgott egyet. 
- Eljössz velem ma valahova?? - kérdezi Zayn 
- Persze! Csak mond meg mit vegyek fel! - mosolyogtam rá. 
- Valami kényelmeset és meleget! - mosolygott vissza és nyomott egy puszit a vállamra, mire én csak felkuncogtam.
- Ma be kell mennünk próbálni! - közölte Liam velünk. 
- De azért visszaértek addigra mire megyünk?? - kérdeztem
- Persze! - vágták rá mind az öten. Felálltak és elbúcsúztunk tőlük. Nem akartam elengedni Zayn-t. 
- Mennyetek szobára! -  röhögött Louis a képünkbe, elváltunk egymástól. Egy újabb csajos napnak ígérkezik ez a nap.Kíváncsi vagyok hova visz majd Zayn. 


Remélem tetszett! :) 

2 megjegyzés: