2014. február 16., vasárnap

14. fejezet.


* Lory szemszöge: *


Miután végeztek a dedikálással meg a képekkel megindultak felénk. Elkezdtem rohanni Zayn felé, ő kitárta a karjait, mikor odaértem belevettettem magamat a karjai közé! csak öleltük egymást perceken keresztül. Felemeltem a fejemet a mellkasáról és megcsókoltam. Imádom azokat a mézédes ajkait! mikor elváltunk egymástól kézen fogva sétáltunk a többiekhez.
- Mehetünk szerelmespár? - kérdezte Louis vigyorogva. Éreztem, hogy elvörösödik az arcom, Zayn ezen jót mosolygott. Kiértünk a csarnokból, mi lányok Bo autójába ültünk a fiúk a kis furgonnal indultak haza. A csajok sejtelmesen mosolyogtak egymásra. 15 perc múlva otthon is voltunk. Kiszálltunk a kocsiból. A csajok berohantak a házba. Én csak komótosan sétáltam a ház felé. Zayn megvárt a bejáratnál. Maga elé állított és bekötötte a szememet.
- Zayn ne szórakozz kérlek, remélem ez nem csak egy rossz tréfa! -mondtam neki. Ő csak felkuncogott.
- Nyugi édes, nem lesz semmi baj! - simította meg az arcomat. Bíztam benne. Elnyúlt mellettem és kinyitotta az ajtót. Megfogta a kezem és vezetett a lakásban össze-vissza. Egyszer csak megálltunk. Levette a kendőt és én teljesen ledöbbentem.
-  BOLDOG SZÜLINAPOT!! - üvöltötték a többiek egyszerre a bulis hangulatú nappaliban. A szemem könnybe lábadt a meglepettségtől és a meghatottságtól.
- Köszönöm!! - suttogtam nekik. Csak mosolyogtak.
- Most pedig ajándékosztás!! - kiáltott el magát Lily.
- Ne már srácok nem kellet volna! - mondtam nekik.- Elvittetek koncertre nem kellet volna még ajándékot is venni!
-Nyugi már! Ezek csak kis apróságok! - mondta Sahra.
Lily-től
Agnes-től

Sahra-től
Bo-tól
Liam-tól
Harry-től
Niall-tól
Louis-tól
Közös ajándékként mindegyikőnk kapott egy-egy Pizza szeletet. 
- Jaj istenem imádom ezt a magassarkút!! Köszi Harry!! - öleltem meg. Mindegyikőjüket megölelgettem és megköszöntem nekik az ajándékokat. Az utolsó ember Zany volt. Odaértem megöleltem és a fülébe suttogtam, hogy köszönöm. 
- Én még nem adtam oda az ajándékod! - elindult felfelé én meg követtem. Megállt a szobánk előtt, bement én meg mentem utána. Megállt az éjjeliszekrénye előtt, és kivett belőle valamit. Felém jött a kezét hátra tartva. 
- Ezt az anyukám adta, hogy adjam oda a szerencsés lánynak. Megvéd a gonosztól és egyben megjelöl, hogy te már vagy valakié. Azaz egy Vérszívó Angyalé. - mondta majd elővett egy gyönyörű nyakláncot háta mögül. 
- Zayn ez gyönyörű! - mondtam neki meghatottan. 
- Mint te! - bókolt nekem amitől én egyből elpirultam. -Imádom, amikor elpirulsz! 
Suttogta a fülembe. Feltette a nyakláncot. 
- Köszönöm!! 
- Viseld mindig és nem esik bántódásod! - elindultunk lefele a többiekhez. Harry beindította a zenét és táncolni kezdtünk. Hajnali 2 körül elmentünk aludni. 



Ne haragudjatok de ez nagyon rövid lett. Kicsit megcsappant az ihlet készletem! De azért remélem tetszik!! :) 

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy rövid de annál jobb. Nekem nagyon tetszik a blogod. Manapság ritka, jó fantasy 1D-s blogot találni. De a tied az :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚÚ nagyon kösszi!! :) :) <3

    VálaszTörlés