2014. március 16., vasárnap

16. fejezet.
Kicsit rövid de szívből jön! XD :)
Jó olvasást! :)



*Lory szemszöge:*



Miután a fiúk elmentek én megfogtam Lily karját és a nappaliba vonszoltam. Kiterítettem 3 nagy plédet a vastag szőnyegre és lehuppantam rá. Bo is bejött a kezében egy tál pop-cornal. Sahra kezében üdítők és csoki, Agnes-nál pedig körömlakkok és fagyi. 
- Szóval Lily! - kezdtem bele miután mindenki elhelyezkedett. - Úgy látom, látjuk, hogy összemelegedtetek Niall-lal. 
Mosolyogtam rá izgatottan mire Ő szégyellősen lehajtotta a fejét. 
- Na avass be minket a részletekbe! - kérte sejtelmes hangon Sahra. 
- Hát jó! - fújta ki a levegőt - Nagyon tetszik a mosolya az akcentusától elolvadok, nagyon gondtalan, folyton megnevettet. Vele nagyon jó érzem magamat elfeledteti a problémáimat, elfogad úgy ahogy vagyok. És holnap megyek vele randizni!! 
Olyan átéléssel beszél róla mint, még senkiről. Örülök, hogy boldog. Az előző barátja jól helybenhagyta őt. Bízom Niall-ban, remélem Ő nem ilyen. 
- De jó!! - ujjongott Bo. 
- És, hogy jöttetek össze?? - kérdi Agnes
- Hát, nem is tudom, tegnap este mikor a bulid volt sokat táncoltunk, nevettünk és ittunk. Este mikor vége lett a bulinak felkísért a szobámba és nem engedett el. Az ajtónak lökött és megcsókolt. Aww istenien csókol! Mikor elváltak ajkaink bocsánatot kért de én gondolom az alkohol miatt visszahúztam és megcsókoltam. - pirult el mesélés közben. - Ezek után már velem aludt a közös szobánkban. De nem történt semmi. Reggel a karjai között ébredtem. Annyira jó volt. 
Ezek után csak dumáltunk és megnéztünk vagy 3 romantikus filmet. 5 óra felé elkezdtem készülődni a Zayn-nel való randimra.  Melegen öltöztem, ahogyan kérte. 



* Zayn szemszöge:*


Rengeteg számot vettünk fel eddíg és még mindig van vissza legalább 6. Nagyon elfáradtam. Tudtam, hogy a csajok csajos napot tartanak otthon és szétbőgik a fejüket valami romantikus filmeken. Éppen szünetet tartunk gondoltam megkérdezem a fiúkat, hogyan állnak Ők a lányokkal. Leültünk a babzsákfotelokra egy kis energia italt szürcsölve. 
- Ti hogy álltok a csajokkal?? - kérdeztem. 
- Holnap lesz randim Lily-vel. - mondta büszkén Niall. 
- Mesélj róla?? Milyen? - kérte Liam. 
- Imádom. Ő is rengeteget eszik, folyton mosolyog, nevet. Tegnap elvesztettem a fejem és megcsókoltam. Először nem csókolt vissza, s mikor elváltunk visszarántott és ő csókolt meg, majd együtt aludtunk. - meséli lelkesen. 
- Máris a lényegre térsz?? - hozza zavarba Louis. 
- Nem! Nem akarok semmit se elsietni! Nagyon tetszik és azt hiszem szeretem. - hajtja le szégyenlősen a fejét. 
- Sokáig haver! - veregeti meg a vállát Harry. 
- Ti hogy álltok Lory-val?? - kérdi Liam. 
- Hát bekövetkezett a vonzás. - mondom nekik mire döbbenten néznek rám. 
- Akkor most örökre a tiéd. - mondja Louis. 
- Igen! Ma is elviszem repülni! Meg kell tanulnia repülni meg az erejével bánni és le kell győznie a félelmeit. 
- Harry, mi van Sahra-val?? - hozz fel más témát Niall, Ő nem bírj a feszültséget. 
-Hát nem adja könnyen magát az biztos. És én ezt szeretem benne. Még meg kell puhítanom! - mosolyog azzal a tipikus kisfiú mosolyával. - Liam Te?? 
- Hát nem tudom mit is mondjak. Bo nagyon aranyos, néha értetlen de attól még egy húron pendülünk. - miközben mondja csillognak a szemei. Látszik rajta, hogy tetszik neki. 
- Tommo már csak te vagy vissza. - nevet rá Niall. 
- Hát semmi nincs köztünk Agnes-szel. Nem nyit felém és ezt nem értem, ti annyira szerencsések vagytok a csajokkal. Kicsit kilóg a sorból. Valami másik sráccal beszél folyton. Kicsit zavar de nem tok mit tenni ellene. - meséli szomorúan. Mondjuk nekem nem volt szimpatikus az elején. 
- Srácok gyertek! Még ezt a 6 dalt vegyük fel azután elmehettek! - szólt a producerünk. Felkeltünk a fotelokból és folytattuk a stúdiózást. 
Mikor végeztünk mindennel bepattantunk a kocsiba és meg sem álltunk hazáig. Megállt a kocsi és én már a házban voltam. Felrohantam a szobámba és átöltöztem. Megkerestem Lory-t. egy cuppanós csókot adtam a szájára. 
- Mehetünk?? - kérdeztem titokzatosan. 
- Mehetünk! - megfogta a kezem és kocsiba ültünk. Remélem tetszeni fog neki a hely ahova megyünk. 




Kicsit rövid lett, bocsi nem volt időm többet írni. :(
Remélem tetszett! :) 

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett. És Úgy vagyok vele, hogy nem a mennyiség hanem a minőség számít. :):):) Hamar következőt!

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább Lula, emellett még annyit, hogy tetszenek az új szerelmi szálak. Egy különösen! :D

    VálaszTörlés