2013. október 26., szombat

 9. fejezet.



Heló belló! Annak ellenére, hogy nincs meg a 2 komment amit nem lett volna nehéz megtenni... Itt az új rész! Kicsit rövid de szünet lesz majd akkor lesznek új részek.  




*Lory szemszöge:*


Ahova Zayn hozott meseszép volt. Gyönyörű a kilátás ráadásul naplemente volt. A csodálkozásom ból Zayn ugrasztott ki.
- Mehetünk?? - kérdezte csillogó szemekkel. Elfogadtam a kezét amit nyújtott nekem. Kiértünk az asztalhoz. Udvariasan leültettet majd ő is helyet foglalt velem szemben. Először nem tudtam mit szeretne.
- Figyelj Lory! Tudom hülye voltam, de ez a helyzet még nekem is furcsa volt. De csak miattad nem mondtam el. Nem akarlak veszélybe sodorni. - A szavai megleptek. Legalább 5 percog gondolkoztam mit is mondjak neki. Megbocsátsak e vagy nem. Már döntöttem
- Zayn é-én m-megbocsátok neked! - mondtam ki nagy nehezen. Ő felpattant, majd hozzám rohant. Felkapott és megpörgetett. Majd letett. Túl közel volt hozzám. Én kipirulva hozzábújtam. Visszaölelt. Így álltunk percekig. Ellengettük egymást. Leültünk elkezdtünk enni. De valamit furcsállottam.
- Zayn te miért eszel?? - kérdeztem
- Ööö... Mert éhes vagyok?? - Nevetett fel.
- De a vámpírok nem kajálnak vagy igen??
- Hát nem ez a fő táplálékunk de megesszük. Szerintem hülyén néznék ki ha csak te kajálnál.
- Igen azt elhiszem. - Nevettünk fel egyszerre. Olyan jó éreztem magam vele. Megtudtam, hogy van 3 testvére. Ők is angyalok. Azért hagyta ott őket, mert nem akarta őket bántani miután átváltoztatták. Megértem. A beszélgetés után megszólalt a Best Song Ever.  https://www.youtube.com/watch?v=o_v9MY_FMcw&list=RD020OJpbfprVro )Felnevettem. Mire ő felkért táncolni. Jól szórakoztunk. Nem figyeltünk oda, hogy már a stég szélénél vagyunk és beleestünk a vízbe. Konkrétan Zayn-re estem a vízben. Szegény, amint tudtam igyekeztem lemászni róla, tudtommal nem tud úszni. Amint felkeltem felsegítettem a vízből ami derékig ért. Szegény prüszkölt. A látványtól meg amit művelt elröhögtem magam.
- Héj ne neves. - Sértődött be. Erre lefröcskölt.
- Ó igen Malik? Igen?? - Kérdeztem majd én is lefröcsköltem. Majd ő is még egyszer. Fröcsköltük egymást addig míg meg nem untuk. Kimásztunk a vízből. Csurom vizesek voltunk. Egyszer csak nevetéseket hallottunk mellőlünk. A többiek voltak azok.
- Hé emberek esőt fogtatok ki?? -Kérdezte Louis.
- Persze még villámlott is nem hallottátok?? - Kérdeztem vissza.
- Na jó szerelmesek indulni kéne mert megfáztok. - apáskodott megint Liam.
- De én nem akarok.- elindultam a másik irányba majd végül is futnom kellet mert elkezdtek üldözni. Vicces volt mert rögtön utolértek a vámpírgyorsaság miatt. Zayn rögtön a felkapott és úgy vitt vissza a kocsihoz.
- Héj ez nem ér. - kapálóztam. De őt nem érdekelte. Odaértünk a kocsijához. Berakott az anyósülésre. Becsukta maga mögött az ajtót. Átment a vezetőüléshez, bevágta magát mellém. A kocsi motorja felberregett. Rögtön felnyomta a fűtést a kocsiba. Elindultunk.
- Ha hátra nyúlsz van ott pokróc. Takarózz be! - Mondta aggódó és parancsoló hangnemmel keverve.  Mikor hátranyúltam elfogott a köhögés. Majdnem megfulladtam. Zayn aggódó tekintettel nézett rám.
- Nem a halálomon vagyok. Ne nézz így rám. - mondtam neki röhögve amennyire a köhögésem engedte.
- Megfáztál. Most rögtön orvoshoz viszlek! -Mondta Zayn ellent nem mondó hangnemben.
- Nem kell meleg tea meg alvás az jót tesz meg fájdalom csillapító mert a fejem mindjárt szétszakad. - én
- Hát oké, de még előtte elmondom, hogy nem voltál normális, hogy csurom vizesen rohangáltál. Megőrültél?? - Zayn
-Igen képzeld megőrültem. És ragályos úgy vigyázz. - ugrattam. - Amúgy is miért baj ez?? Mióta érdekel téged mit csinálok?? - Akadtam ki, hogy már kiabáltam.
- Mert fontos vagy nekem. - ordította vissza. Mikor ezeket kimondta ledöbbentem. A maradék úton csöndben maradtam. Nem mertem szólni. Mikor megérkeztünk egyből kivágtam a kocsi ajtót. Berontottam a házba, magam után becsaptam az ajtót. Még a többiek döbbent feje sem érdekelt. Mentem fel a lépcsőn. Megint elfogott a köhögés, megszédültem és még a lépcsőn összeestem. Innen minden kiesett.



2 megjegyzés:

  1. Istenem... IMÁDOM *o* siess a kövivel mert nem tudok várni :DD így tovább

    VálaszTörlés
  2. Köki!!! :) sietek ahogy az időm engedi!!! :)

    VálaszTörlés