2013. október 20., vasárnap

8. Fejezet. Miért nem mondtátok??

Bocsi emberek, hogy sokáig nem hoztam részt. Jövő pénteken lesz új rész ha lesz 2 komment!! Hajrá!!

*Zayn szemszöge:*


- MIÉRT?? Zayn az istenért miért kellet megharapnod??? - kiabált velem Louis. 
- Nem tudom!! Csak olyan isteni az illata nem tudtam ellenállni neki. Sajnálom, ezt elcsesztem. - mondtam halkan.
- De most akkor el kell mondanunk az összes lánynak. - Jelentettek ki Niall.
- MI??- Akadt ki Harry. - Már így is félnek kicsit tőlünk most még jobban fognak. 
- De muszáj lesz. - Jelenti ki Liam is 
- Hát oké. - adta be a derekát Harry
- Most hol vannak?? - kérdeztem
- Az én szobámban vannak bezárva. Lily akadt ki a legjobban. - mondta Louis. Elindultam Louis szobája felé. Kinyitottam az ajtót. Lily egyből nekem rontott. 
- Mit csináltál vele te szörnyeteg?? - Kérdezte sírva és a keze az arcomon csattant. Az ordibálásra mindenki kicsődült a folyosóra. Mindegyik lány sírt. Hallottam a szívverésükön, hogy félnek. Lily megint nekem akart rontani de Niall lefogta. 
- Héj héj. Nyugi Kincsem nem éri meg!! - Nyugtatta Niall. Lily próbálta magát ellökni Niall karjaiból de nem sikerült neki. 
- Niall engedj el. ENGEDJ MÁR EL!! - de nem engedte el. Lily felhagyott a próbálkozással és Niall vállába fúrta a fejét.
- Mit csináltál vele?? - kérdezi Sahra nyugodtabb hangnemben- Mi vagy te?? 
- Hogy MI mik vagyunk. Nem mindegy!! - Mondtam neki - Vámpírok vagyunk. 
- De nem angyalok vagytok?? - Nézett rám kisírt szemmel Bo. 
- Azok is vagyunk. - mondta nekik Liam 
- Ezt most nem értem!! Akkor ti úgy mondjam VÉRSZÍVÓ ANGYALOK vagytok?? - kérdezte félénken Agnes.
- Pontosan! - Louis - De ne féljetek nem harapunk. 
- Aha persze és akkor Lory?? - Tépte ki magát Niall kezéből Lily.
- Az baleset volt. Nem akartam. - szabadkoztam. - De a vére és a tiétek is nagyon ínycsiklandó.
- És most mi a baja?? Miért nem ébredt még fel?? - Lily
- Nem tudom de fel  kell ébrednie hamarosan. - Liam
- Hogy fog majd erre reagálni?? - Bo
- Nem tudom. - mondtam és otthagytam mindenkit a folyosón. Benyitottam a szobámba. Loryt oda tettem miután Niall ellátta a sebét. Leültem az ágyamra és gondolkoztam az ájult lányt nézve. Egyszer csak mocorgásra lettem figyelmes.


*Lory szemszöge:*


Csak lebegtem a sötétségben. Kiabálni akartam de nem jött ki hang a torkomon. A nyakamba éles fájdalom nyilallt. Oda akartam nyúlni de nem tudtam. Nem bírtam mozogni. Majd hirtelen eltűnt a sötétség. Fényesség vette fel a helyét. Kinyitottam a szemem egy ismerten szobában ébredtem majd a másik oldalamra fordultam. Megláttam őt, aki majdnem megölt. Felsikítottam. Majd az ágy támlájáig húztam magam. Nagyon féltem. Ezt a reakciómat látva Zayn elszomorodott. De engem ez most hidegen hagyott. Hazudott nekem, nem bízott bennem, azt hitte elárulom de nem árultam volna el.
- Mi-mi vagy te?? - Kérdeztem félve.
- Angyal. És vámpír is egyben. - Mondta. Nem lett volna értelme tovább  hazudnia.
- De akkor hazudtál nekem.
- Nem volt más választásom. Nem hiszem, hogy ezt még kibírtad volna. Féltél volna tőlem
- Miért szerinted most nem félek??
- Szóval félsz. Nem kell mitől félned.
- Ch!! Szóval nem kell félnem tőled? Mond te teljesen hülyének nézel?? -Kérdeztem - Majdnem megöltél!! De előtte a szemembe hazudtál. Zayn én nem azt mondom, hogy akkor nem féltem volna tőled ha elmondod. De legalább felkészültem volna erre. És most akkor nem haragudnék. De így. Kérlek menny ki a szobámból!!
- Kimennék de ez az én szobám. - Sóhajtott elkeseredten. Szó nélkül kipattantam az ágyból. Kinytottam az ajtót. és 8 ember esett be rajta. Ha nem lettem volna tiszta ideg nevettem volna. Nyersen rájuk kiabáltam.
- Na mindent hallottatok?? Világos minden mindenkinek. Örülök. - Majd folytattam utamat a szobámba. A többiek sutyorgása sem érdekelt. Bevágtam magam után az ajtót. Az ágyamra borultam és álomba sírtam magam.


*Zayn szemszöge:*


Ennyi volt. Kész vége. örökre elvesztettem.
- Hééé haver!! Ne szomorkodj!! - Mondta Louis biztatóan. 
- Louis mindent elcsesztem! Egy hülye pöcs vagyok! - siránkoztam.
- Zayn szedd össze magad!!- mondta Bo ingerülten. - Menny szedd össze magad! Hívd el egy békítő randira!
- Nem is mond hülyeséget! - Csillant meg Lily szeme.
- Segítünk neked. Felöltöztetjük, megcsináljuk a haját, kisminkeljünk. Érted ugye??? - mondta Sahra.
- Fiúk ti meg szedjétek rendbe Zayn! - Tette a fiúkat rendbe Agnes. Jajj anyám mi lesz még itt.
- Na haver!4 gyerünk. Kelj fel a földről! Szedd össze magad és vedd fel ezt. - Dobta oda Harry az ágyamra a ruhát.
- Köszi srácok igazán. De nem hiszem, hogy el fog velem jönni. - mondtam csalódottan.
- Haver akadj le erről a témáról. Megoldjuk. Te menny el Louis-szal és Harry-vel csináljátok meg a randi helyszínét. Ha végeztetek gyertek vissza. Bo lerajzolt egy randi helyszínt. Azt csináljátok meg. - Utasított bennünket Liam. - Niall te itt maradsz velem. Gondoskodunk róla hogy mindenképpen legyen kajátok. 2 óra múlva itt találkozunk. 
- Igenis kapitány. - Mondta Louis szalutálva. Mindenki dőlt a röhögéstől. Elindultunk Harryék- kel.
Mikor odaértünk a kiszemelt randi helyszínéhez tüstént nekiláttunk. Ennek nem fog tudni ellenállni.


 *Lory szemszöge:*

Arra keltem, hogy a csajok ugrálnak az ágyamon.
- Gyerünk öltözz!! Ki az ágyból lustaság!! - ugrált továbbra is Lily az ágyamon.
- Hova öltözzek és minek?? - Kérdeztem flegmán. - tudtommal nem megyek sehova.
- ÓÓÓ dehogyis nem mész! - Válaszolta sejtelmesen Sahra.
- Mivan?? - De már választ nem kaptam a kérdésemre. Kiráncigáltak az ágyból. - Csajok nem értem?! Hova készülök én.
- Meglepi!! - Bo
- Na jó! - Én. sahra megcsinálta a hajam.
A hajam gyönyörű volt. De nem volt idő neki megköszönni mert már rám is adtak egy szép ruhát.
Ami kicsit eltért a stílusomtól. Köztudott, hogy utálom a szoknyákat.
- Nagyok köszi csajok. De minek ez a felhajtás??- Kérdeztem már vagy huszadjára. De csak mosolyogtak. Ekkor kopogtattak. Harry állt az ajtómben.
- Tyűű ha!! - Mért végig alaposan, mire Sahra oldalba bökte. - Csajok sajnálom de el kell rabolnom Lory-t egy ideig.
Megfogta a kezem és kihúzott az szobámból. Lementünk a lépcsőn egészen az ajtóig. Kinyitotta és előre engedett. De ő nem jött utánam kérdőn megforultam.
- Érezzétek jól magatokat!! - Mosolygott Harry majd konkrétan kizárt a lakásból. Nagyot sóhajtva visszafordultam. És megláttam Zayn-t. Tökéletesen festett.
- Mehetünk??- Kérdezte az arcán azzal az elragadó féloldalas mosolyával. Kinyújtotta a kezét amit én elfogadtam. Beültünk a kocsijába. Mentünk vagy 15 percet. Kiszálltunk az autóból. Egy tengerparton voltunk. Sétáltunk egymás mellet. Nem mondott semmit csak mosolygott. Egyszer csak megálltunk. egy stég irányába nézett. Én is arra néztem. Leesett az állam mikor megláttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése