2013. október 9., szerda

7. Fejezet. Lazulás


*Lory szemszöge*:


Reggel egy meztelen felsőtesten ébredtem. Ijedtemben hirtelen felültem az ágyban, de ennek következtében megszédültem és visszaestem. Az a valaki Zayn volt akire visszaestem. Csak nevettet a reakciómon. 
- Nyugi csak én vagyok!! - nevetett még mindíg. 
- Mit keresel itt egyáltalán?? - tettem fel a kérdést de már be is ugrott. 
- Hát tegnap este lementem inni és mikor feljöttem hallottam, hogy sikítozol. Benyitottam. Láttam, hogy sírsz. Felébresztettelek. Kérted, hogy maradjak én meg maradtam. Ennyi. Semmi nem történt nyugi. - Mondta Zayn. - Elmondod mit álmodtál?? - Kérdezte nagy szemekkel. Újra könnyek szöktek a szemembe. Összeszedtem a gondolataimat. Remegve kifújtam a levegőt és belekezdtem. :
- Egy erdőben voltam. Sötét volt. Elindultam egy ösvényen. Valaki figyelt, de nem érdekelt. Mentem tovább és tovább. Felértem arra a kiugróra ahol tegnap gyakoroltunk. Leültem arra a kőre amire tegnap. Az az alak aki követtet odaért mögém. Felkapott és befogta a számat. Vitt be az erdő sűrűjébe. Megállt, letett és nekilökött egy fának. Nagyon fájt de őt nem érdekelte. A szemei vörösen izzottak. A fogai fehérek és hosszúak voltak. Odajött lefogta a kezeimet. Eltűrte a hajam a nyakamtól. Mondtam neki " kérlek ne" de ő csak egy ördögi kacajt eltett. Belém vájta a fogát. Mikor már úgy éreztem nem bírok állni abbahagyta. A Hold odasütött és megláttam az arcát. TE voltál az Zayn!! Te haraptál meg. De valójában nem vagy Vámpír ugye?? - Tettem fel az igen primitív kérdést. Zayn nevetett majd azt válaszolta: 
- Nem te butus. Igaz léteznek Vámpírok de én nem vagyok az!! - Mondta haláli nyugalommal Zayn. De leesett az állam mikor azt mondta, hogy vannak Vámpírok. - Nyugi majd ha egy is bántani mer, segítek. Ígérem. 
- Rendben. - Mondtam. Ekkor Louis lépett be. 
- Gyerekek reggel 11 van nem szeretnétek kikelni az ágyból?? - Kérdezte mosolyogva.
- De megyünk!! - Mondta Zayn és kimentek a szobámból. de Louis még visszaszólt :
- Vegyél fel bikinit. Ma lazulós nap lesz!!
Ahogyan mondta felvettem a bikinim, ráhúztam egy sortot és egy trikót.
Lementem a konyhában volt már mindenki.
- Na akkor ma medencés bulit tartunk??? - Kérdi izgatottan Bo
- Naná!! - Feleli Liam
- Akkor itt valakik csúnyán meglesznek fürdetve!! - mondta izgatottan Harry
- Álmodik a nyomor!! - Nevette Sahra
- Akkor ezt vegyem kihívásnak?? - Harry
- Annak veszed aminek akarod. - Sahra
Harry feláll odarohan Sahrahoz szegény lány mire feleszmélt a medencében kötött ki.
- Harold Edward Styles!!! Ezt még nagyon de nagyon megbánod!!! - Ordította Sahra. Mindenki dölt a röhögéstől.
- Ó igen szóval így állunk!! - mondta gúnyosan Sahra. Én már nem sejtettem jót ezért befutottam. Mire feleszméltek a többiek, mindenki csurom egy víz volt, mert Sahra lefröcskölte őket. Végignéztem a társaságon. Annyira viccesek voltak.
- Ó igen szívecském?? Igen?? Te sem úszod ám meg szárazon!! - mosolygott Zayn. Én elkezdtem hátrálni majd futni. Kergetőztünk egy darabig de lelassultam és Zayn utolért. Megfogott a medencéig futott velem. Végül beledobott.
- Te nem vagy normális!! - közöltem vele mikor kimásztam a medencéből.

Lily Bikinije:


Sahra Bikinije:


Bo Bikinije:


Agnes Bikinije:

Egész nap a medencében hülyéskedtünk, vagy napoztunk. Délután 5 felé megéheztünk. Bementünk mi lányok csináltunk szendvicseket. Lily véletlenül meglökött, megvágtam a kezemet.
- Ááá Lily!! Figyelj jobban!! - Mondtam neki
- Jaj ne haragudj!! Menny fel a mosdósba. Ott van kötszer!!- Lily. Elindultam. Benyitottam, be akartam csukni az ajtót de ott állt Zayn és a kezemet nézte. Vagyis a kezemből csöpögő vért.
- Zayn jól vagy?? - Kérdeztem félénken. Közelebb  jött. Még mindig a véremet nézte. Megnyalta a száját. Ahogy ő közeledett és úgy hátráltam. Egyszer csak nekimentem a mosdókagylónak. Nem volt menekvésem.
-Z-zayn k-kérlek n-ne b-bánts. - Mondtam remegve. De mintha meg sem hallotta volna. Csak jött közelebb. A szemei vörös színt vettek fel az aranybarna helyett. Nagyon megilyettem. Odaért hozzám. Megfogta a kezem, a szájához emelte. Lenyalta a vérző felületet. A fogai is megnőttek.
- Sajnálom nem tudom magamat türtőztetni. - Mondta. Eltűrte a hajam és a nyakamba harapott. Iszonyatosan fájt. Sikítottam. arra emlékszem, hogy Liam betöri az ajtót. Zayn fogait már nem érzem magamban. Összeesek egy idegen mégis ismerős kézben és teljes sötétségbe borul minden.

2 megjegyzés: