2014. április 6., vasárnap

18. fejezet. 

Helóbeló angyalaim! 
Itt is van az új rész! Több mint 2100 megtekintés a blogomon! Juppy:)
Na nem szaporítom tovább a szót Itt is van a fejezet. 
Jó olvasást! :) 
U.I.: van benne egy ki ömm 16+-os részlet is. Hihi. :)


*Lory szemszöge:*


Reggel arra ébredtem, hogy valaki nyalogatja a lábam és ez nagyon csikizte a talpam. Kuncogni kezdtem ügyelve arra, hogy Zayn-t ne ébresszem fel. Egyre hangosabban nevettem mire Zayn befogta a számat. Nagyon meglepődtem és egy pillanatra megálltam a nevetésben, majd újra kitört belőlem, már amennyire tudtam a kezétől. 
- Ajj Lory mi ilyen vicces?? - Kérdezte reggeli kómás hangjával Zayn kinyitva aranybarna szemeit. 
- A, a kutya... nyalogatja a talpam és-és nagyon csikiz! - nyökögtem ki nehezen  nevetést visszafojtva. Erre ő is elröhögte magát és visszaborult a párnára arcát belenyomva. Hope végre abbahagyta a talpam nyalogatását. Kifújtam a levegőt és próbáltam megnyugodni. 
- Na befejezted?? - kérdezi Zayn mosolyogva. 
- Be! Ne haragudj! - néztem rá bűnbánóan. 
- Rád nem lehet haragudni! - mosolygott rám és kaptam tőle egy homlokpuszit. 
- Köszönöm a tegnapot! Nagyon jó éreztem magam! - köszöntem meg neki a tegnap estét. Közelebb húzott magához és átölelt. 
- Szívesen! Örülök, hogy tetszett! - mosolygott vissza rám. Megkordult a gyomrom. - Na úgylátom valaki éhes! 
Nevetnem kellet ezen a kijelentésén. 
- Gyere csinálok valami finomat! - húzott ki az ágyból. 
- Várj Zayn felöltözök. Adj 10 percet és megyek utánad. - engedtem volna el a kezét de Ő oda húzott magához és megcsókolt. 
- Ez elmaradt. - mondta miután elváltunk. Gyorsan bementem a fürdőbe fésülködni. Vissza sétáltam a szekrényemig és kiválasztottam egy kényelmes szettet. 

Miután végeztem elindultam Zayn után. A konyhába érve isteni illatok csapták meg az orrom. A nyál összefutott a számban. Zayn háttal állt nekem, nagyon ügyködött valamin. 
- Jó reggelt! - köszöntem neki mire odakapta fejét. 
- Szia kicsim! - köszönt nekem. 
- Mi a reggeli??- kérdeztem kíváncsian
- Csüccs csak le és mindjárt megtudod.- titokzatoskodott.
- A többiek?? 
- Nappali! - mondta mire felálltam és kimentem megnézni Őket. Beértem a nappaliba és be kellet fognom a számat nehogy hangosan elröhögjem magamat és felébresszem Őket. Egymás hegyén hátán alszanak a földön. Harry Sahra-t öleli de Sahra csak azért hagyja mert alszik. Niall és Lily szorosan ölelik egymást, olyan aranyosak. Bo, Liam hasán pihenget, Liam gondolom nem is sejti de biztos örül ha felébred. Louis-t sajnálom. Agnes jó messze van tőle. Hát nem tudja mit hagy ki. Elővettem a telóm és csináltam róluk képeket. Visszamentem a konyhába és már várt a reggeli a helyemen. 

- Úúúú! Zayn ez nagyon jól néz ki! - dicsértem meg. 
- Remélem ízleni fog! - mosolygott rám izgatottan. Felemeltem egy szívecske alakú gofrit és ráharaptam. - Na?? 
- Hmmm. Ez, ez...- húztam az agyát. - Isteni! Nagyon ügyes vagy! 
Megkönnyebbülten fújja ki a levegőt a száján. gyorsan elfogyasztottam a reggelit és elmosogattam. 
- Köszönöm édesem ez nagyon finom volt! - dicsérem meg és jutalmul magamhoz húzom és megcsókolom. 
- Mit csináljunk a többiekkel?? -kérdezi miután eltávolodtunk egymástól. 
- Ümm, van egy ötletem! - pattant ki a fejemből a gonosz kis szívatás. - Kell 2 nagy vödör tele vízzel! 
Zayn elvigyorodott és felrohant és 1 perc múlva 2 nagy vödör vízzel tért vissza. 
- Na mehet?? -kérdezte. Csak bólintottam és megfogtam az egyik vödröt és elindultunk a nappaliba. Felemeltük a vödröt. 
- 3,2,1 - ordítva számoltam vissza. Meglendítettük a vödröt és az egészet a többiekre öntöttük. 
- Héééé! - ordítottak fel. Mi csak rohantunk fel a szobánkba a többiek haragja elöl. 
- Kapjuk el őket!! - ordította valaki. Benyitotta a szobánkba. Vicces látványt nyújtottak így vizesen. Harry és Liam megfogta a lábamat és lehúztak az ágyról úgy hogy Louis és Niall kezében kötöttem ki. A 2 fiú megindult velem és meg sem álltak a medencéig. Én visítottam és kapálóztam. 
- Fiúk neee! - kértem őket ordítva és nevetve. 
- De de most te is megfürdesz!! - mondták és beledobtak a vízbe. Nagy levegőt vettem mielőtt bedobtak volna a vízbe. Feljöttem és láttam, hogy éppen Zayn-t dobják, lökik bele a vízbe. Mikor feljött odaúsztam és átöleltem. Ő átölelte a derekamat és lehúzott a víz alá és ott csókolt meg. Levegő hiányában elváltunk és feljöttünk. 
- Na jól van szerelmespár kifelé!- nevetett Sahra. Kimásztunk és elindultunk fel a szobába gyorsan kerestem valami száraz ruhát. A medencében a víz hideg volt ezért gondoltam veszek egy fürdőt. 
- Elmegyek fürdeni! - mondtam Zayn-nek.
- Jöhetek én is??-kérdezte. Én csak zavartan lesütöttem a szemem. 
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet. - motyogtam zavartan. 
- Na légyszi!!! - kérlelt továbbra is. - Nincs semmi hátsószándékom.
- Oké. -adtam be a derekamat. Elindultunk a fürdőbe. Zayn már csak boxerben volt. Beállította a hőfokot a zuhanyzóba. 
- Nem veszem le az alsógatyám ha nem szeretnéd. - mosolygott rám kedvesen. 
- Oké. - már csak a fehérneműmben álltam. Beszálltam a zuhanyzóba és megnyitottam a zuhanyt. Élveztem ahogyan a hideg bőrömet érinti a kellemesen meleg víz. Zayn is bemászott a zuhanyzóba alsóba ahogyan kértem. Átölelt és úgy áztattuk magunkat percekig. Elengedett majd a tusfürdőmért nyúlt. Nyomott egy kicsit a kezére majd  hátamat kezdte először mosni.
- Ki kell kapcsolja a melltartódat, hogy az alatt is meg tudjam mosni. - közölte de mielőtt bármit is reagálhattam volna ki is pattintotta. éreztem ahogyan az anyag csúszik le rólam. A kezemet automatikusan a melleim elé raktam amint leesett az anyag. Zavartan lesütöttem a szemem. 
- Előttem ne takargasd magad! Gyönyörű vagy! -suttogta a fülembe és elvette a kezeimet a mellem elöl. - Nem teszek semmi olyat amit nem szeretnél. 
Előre nyúlt és most a hasamat mosta meg szappannal. Megfogta a csípőmet és maga felé fordított. Közelebb húzott magához. Átöleltem. most rajtam volt a sor, hogy megfürdessem. Lehajoltam az Ő tusfürdőjéére és a kezembe nyomtam. Felvezettem a kezemet erős mellkasához és óvatosan elkezdtem rajta mozgatni a kezemet. Lejjebb vittem a kezemet és most izmos kockáit mostam. Hátára vettettem a kezemet é ott is megmostam. 
- Na látod nem is volt olyan szörnyű. - mosolygott rám mikor kellően kiáztattuk magunkat. törölközőt csavartam a testem köré. Megtörölköztem és felkaptam magamra a tiszta fehérneműt. Háttal álltam Zayn-nek. 
- Had segítsek! - mondta majd áthúzta a fejemen a polót.Miután végeztünk az egymásra adogatjuk a ruhákat című játékkal, kimentünk a fürdőből be a szobába. 
- Na mit csináljunk?? - kérdezte Zayn. 
- Nem tudom! - mondtam tanácstalanul. Megszólalt a csengő. - Lemegyek megnézem ki az.
Elindultam le és mikor az ajtóhoz értem, kinyitottam és mindenkire számítottam csak rá nem...


Hehe!! Gonosz vagyok, hogy pont a legizgibb résznél hagytam abba. 
Na puszi remélem tetszett! 

Pussz, Lüssz! :) 

4 megjegyzés:

  1. Óóó miért itt kell abbahagyni???? Hamar kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. HIHI!!! Azért, hogy mindenképp elolvasd a kövit!! :)
    Pussz, Lüssz! :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben. Amúgy légyszi nézd be a blogomba mert van ott számorda egy meglepetésem. :) http://luckyst.blogspot.hu/ ( A legutolsó bejegyzésnél keresd.) :D

      Törlés
    2. ÚÚÚÚÚÚ!!!! :)) Köszi!! ÁÁÁÁÁ!!!
      :))

      Pussz, Lüssz

      Törlés